OLEN JOTAIN

Ja pakina edellisen vastapainoksi:

Olen jotain kun kirjoitan blogia, jota seuraa kolmisenkymmentä seuraajaa, kerran vuodessa joku kommentoikin, voin olla ylpeä tekemisistäni, kyl ne pottuilijat vaan kieriskelevät kateudessaan kun omassa blogissaan ei oo yhtään seuraajaa eikä kommenttia, ei niist oo kyl mihinkään.

Olen myös jotain kun laitan viiden minuutin klipin elävästä elämästäni joka päivä juutubeen, mulla on paljon tykkäyksiä ja muutama uskollinen seuraaja, joskus tulee ivallisia kommentteja anonyymeiltä tyypeiltä liittyen mun ulkonäkööni, mut ei ne ihan oikeesti tiedä kuka mä oon, ei ne voi tietää ku ne ei oo mua tavannu oikees elämäs, in real life u know.

Tiedän olevani jotain kun joka päivä poustaan vähintäänkin kymmenen selfietä itsestäni instaan, etu- ja joskus takalistosta, mul on kakstuhattakolkytä seuraajaa ja pari oon tavannu jo ihan naamatustenkin, on kiva kun on faneja ja ne on ihan täpinöissään ku ne tapaa mut.

Oon todellaki jotain ku mul on twitteris 1431 seuraajaa, enkä ite seuraa ku kahtasataa tyyppiä, twiittaan joka päivä puolen tusinaa twiittiä laidasta laitaan, päivän politiikasta kotikommelluksiin, joskus fotooki laitan parin brenkun jälkeen, ihmiset tuntuu diggaavan, on mukava olla sosiaalisessa mediassa ihan ykkösjätkä, tuntee niin elävänsä ja olevansa tärkee ihminen koko Suomen kansalle, ei ne kyl tulis toimeen ilman mun teräviä sanailuja.

Montako kaverii sul on faces? Mul on 4612, oon kaikki nähny ainaki kerran naamakkain jossain baarissa, muistaakseni, joitakin nähny useemmin ku kerran, oon ihan stadin kovinta sosiaalista eliittiä, ei monellakaan kundil oo näin monta frendii faces Suomes. Oon kyl jotain, enkä mikään vitun nobody niinku suurin osa suomalaisista.

Leave a Reply

